2011年5月26日星期四

長大後一齊住

有一天食飯時候,清心與媽媽閒談對話。
清心:「我同細佬大個左,我結左婚,細佬娶左老婆,要同爸爸媽媽一家人住。」
媽媽回應:「一齊住好,但係最好一人一層啦!」
清心即建議:「住村屋好呀,我地第時都要住村屋。我住地下,弟弟一樓,爸爸媽媽最高。」
媽媽:「爸爸媽媽老左,好似公公婆婆咁,行唔到樓梯喎。」
清心不致可否:「咁我地一三五單月一齊,第二年的二四六雙月又一齊....」我們都不太清楚她的建議怎樣。
爸爸最後補充:「我會記底你講過的這番話,第時要做先得!」

我們最近都有詢問她有關搬屋的意見,她總是不想搬離開水盞田,理由每一次都不同。但她下意識似乎又知道這將會成為事實,因此才會有以上的一番對話。求 主讓清心接受主的帶領與安排,因為在這件事上,爸媽也將事情交到主手裡,最終的決定我們都會順服,這順服的心希望清心也會得著。

沒有留言:

發佈留言